Vă rugăm să nu acceptați recepționarea coletelor deteriorate de la curier fără precizarea într-un proces verbal a situației prezentate. Fără acest proces verbal nu putem trage la răspunde curierul pentru starea în care coletul ajunge la dvs.

Toate reclamațiile referitoare la lipsuri din colet, respectiv facturare greșită, vă rugăm să le efectuați în termen maxim de 3 zile de la recepționarea comenzii, la numărul de telefon 0720 530 224 sau la adresa de contact electronic a societății, contact[at]nucidesapun.ro, precizate și la secțiunea Contact. Nu ne  asumăm responsabilitatea pentru reclamațiile primite peste această perioadă.

Conditii de returnare a produselor

Aveti la dispozitie, conform legii, 14 zile pentru a anula achizitiile on-line. Comanda poate fi anulata fara nici un motiv.

Pentru a beneficia de acest drept, va rugam sa ne anuntati decizia dumneavoastra prin email si sa ne trimiteti produsele inapoi prin posta sau curier la adresa: str. Theodor Aman nr. 28. Banii ii veti primi in cel mult 14 zile din momentul in care primim produsele.

Va rugam sa verificati daca produsul pe care doriti sa il returnati  nu se incadreaza in exceptiile de returnare prevazute mai jos.

OUG nr. 34/2014 -drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative

ARTICOLUL 16 Exceptari de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:

a) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;

b) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

f) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

g) furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care profesionistul nu le poate controla;

h) contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;

i) furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

j) furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;

k) contractele incheiate in cadrul unei licitatii;

l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decat cel rezidential, transport de marfuri, inchiriere de masini, catering sau serviciile privind activitatile de agrement, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;

m) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Pentru a ne anunța în scris despre intenția dvs de a returna produsele comandate vă rugăm să utilizați formularul din pagina de Contact 


Producători

Părerile dvs.

Folosesc de vreo 3 luni nuci de sapun,detergenti de vase ecologice ,sapun negru traditional ,sampon pentru par uscat si degradat ,gel de dus .Sunt foarte multumita de toate ,desi sunt mai scumpe decat produsele obisnuite .Diferenta este destul de mare ,celelalte sunt puternic parfumate si pe mine chiar ma jena inhalarea mirosurilor,detergentii de vase ...... Citiți mai mult

Gina
-,

AM FACUT PROBA PENTRU CA NU PREA CREDEAM, DAR SINCER NU MA ASTEPTAM LA UN REZULTAT ATAT DE PERFECT ... Citiți mai mult

Simona
-,

Nucile de sapun sunt varianta ecologica si economica la detergentii de pe piata. Am preparat solutia de nuci de sapun recomandata de dvs., insa am folosit 10 nuci si am obtinut 300 ml (am vrut sa iasa ceva mai concentrata), la care am adaugat 5 picaturi de ulei esential de lemongrass, pH-ul solutiei are valoarea 8,5, si o folosesc pentru curatarea vaselor. Sunt ...... Citiți mai mult

Gloria
-,

Bună ziua! Încă de la prima folosire a nucilor de săpun, am fost mulţumită de eficienţa acestora. Mărturisesc că eram curioasă, aproape sceptică în privinţa lor, şi totuşi am decis să le încerc, având în vedere faptul că atât fetiţa mea, cât şi eu, dezvoltasem o alergie la detergenţii şi săpunurile pe care le utilizam. De asemenea, sunt exetrem de mulţumită şi ...... Citiți mai mult

Cherciu Emilia
-,

suuuuuuuuuper bune aceste nuci de sapun.Le-am recomandat tuturor cunostinteor mele aceste nuci.Am avut dubii inainte de a le achiziotna,dar acum nu m-as mai desparti de ele. ... Citiți mai mult

Sanda
-,