Vă rugăm să nu acceptați recepționarea coletelor deteriorate de la curier fără precizarea într-un proces verbal a situației prezentate. Fără acest proces verbal nu putem trage la răspunde curierul pentru starea în care coletul ajunge la dvs.

Toate reclamațiile referitoare la lipsuri din colet, respectiv facturare greșită, vă rugăm să le efectuați în termen maxim de 3 zile de la recepționarea comenzii, la numărul de telefon 0720 530 224 sau la adresa de contact electronic a societății, contact[at]nucidesapun.ro, precizate și la secțiunea Contact. Nu ne  asumăm responsabilitatea pentru reclamațiile primite peste această perioadă.

Conditii de returnare a produselor

Aveti la dispozitie, conform legii, 14 zile pentru a anula achizitiile on-line. Comanda poate fi anulata fara nici un motiv.

Pentru a beneficia de acest drept, va rugam sa ne anuntati decizia dumneavoastra prin email si sa ne trimiteti produsele inapoi prin posta sau curier la adresa: str. Theodor Aman nr. 28. Banii ii veti primi in cel mult 14 zile din momentul in care primim produsele.

Va rugam sa verificati daca produsul pe care doriti sa il returnati  nu se incadreaza in exceptiile de returnare prevazute mai jos.

OUG nr. 34/2014 -drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative

ARTICOLUL 16 Exceptari de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:

a) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;

b) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

f) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

g) furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care profesionistul nu le poate controla;

h) contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;

i) furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

j) furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;

k) contractele incheiate in cadrul unei licitatii;

l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decat cel rezidential, transport de marfuri, inchiriere de masini, catering sau serviciile privind activitatile de agrement, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;

m) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Pentru a ne anunța în scris despre intenția dvs de a returna produsele comandate vă rugăm să utilizați formularul din pagina de Contact 


Producători

Părerile dvs.

Am fost placut surprinsa de calitatea nucilor de sapun. Recomand cu incredere! ... Citiți mai mult

Anca
-,

Buna seara. Dupa ce am spalat prima tura de hainute ale fetitei mele ( pe care o iubesc enorm), ☺☺☺☺ nu-mi venea sa cred, culorile erau mai vii si mirosul .... Pur si simplu miroseau a curat. Am mai spalat inca doua ture si nu-mi mai incapeam in piele de bucurie. Abea asteptam sa vina sotul acasa sa-i spun ce fericire pe capul meu:))))). Sunt ffff multumita de ele si ...... Citiți mai mult

Oana
-,

aceste nuci merita incercate macar odata !Sint foarte eficiente.Eu nu le-am abordat din punct de vedere ecologic ci economic.Sint incintata de rezultatele obtinute.Le recomand si insist :incercati-le macar din curiozitate si veti constata ca sint f. eficiente.Dau nota 10 pentru seriozitate si profesionalism acestui site. ... Citiți mai mult

CORNELIA
-,

Nucile de sapun si inalbitorul sunt excelente spala bine si sosetele. Insa nu sunt deloc multtumita de sapunul de marsilia miroase a gaz; nu ma incument sa spal hainele lui bebe cand spal cu mana; sapunul bunicii miroase bine in comparatie cu asta. ... Citiți mai mult

Claudia Stroe
-,

Folosesc de vreo 3 luni nuci de sapun,detergenti de vase ecologice ,sapun negru traditional ,sampon pentru par uscat si degradat ,gel de dus .Sunt foarte multumita de toate ,desi sunt mai scumpe decat produsele obisnuite .Diferenta este destul de mare ,celelalte sunt puternic parfumate si pe mine chiar ma jena inhalarea mirosurilor,detergentii de vase ...... Citiți mai mult

Gina
-,