Vă rugăm să nu acceptați recepționarea coletelor deteriorate de la curier fără precizarea într-un proces verbal a situației prezentate. Fără acest proces verbal nu putem trage la răspunde curierul pentru starea în care coletul ajunge la dvs.

Toate reclamațiile referitoare la lipsuri din colet, respectiv facturare greșită, vă rugăm să le efectuați în termen maxim de 3 zile de la recepționarea comenzii, la numărul de telefon 0720 530 224 sau la adresa de contact electronic a societății, contact[at]nucidesapun.ro, precizate și la secțiunea Contact. Nu ne  asumăm responsabilitatea pentru reclamațiile primite peste această perioadă.

Conditii de returnare a produselor

Aveti la dispozitie, conform legii, 14 zile pentru a anula achizitiile on-line. Comanda poate fi anulata fara nici un motiv.

Pentru a beneficia de acest drept, va rugam sa ne anuntati decizia dumneavoastra prin email si sa ne trimiteti produsele inapoi prin posta sau curier la adresa: str. Theodor Aman nr. 28. Banii ii veti primi in cel mult 14 zile din momentul in care primim produsele.

Va rugam sa verificati daca produsul pe care doriti sa il returnati  nu se incadreaza in exceptiile de returnare prevazute mai jos.

OUG nr. 34/2014 -drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative

ARTICOLUL 16 Exceptari de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:

a) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;

b) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

f) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

g) furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care profesionistul nu le poate controla;

h) contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;

i) furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

j) furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;

k) contractele incheiate in cadrul unei licitatii;

l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decat cel rezidential, transport de marfuri, inchiriere de masini, catering sau serviciile privind activitatile de agrement, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;

m) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Pentru a ne anunța în scris despre intenția dvs de a returna produsele comandate vă rugăm să utilizați formularul din pagina de Contact 


Producători

Părerile dvs.

Promtitudinea cu care trimiteti coletele m-a facut client fidel, pentru ca eu in general stau pana nu mai am produsul si cad fac comanda vreau sa imi si ajunga la usa ceea ce dvs reusiti cu succes!Inca mai am 500g nuci de sapun si nu stiu sa spun de ce am renuntat la ele... poate pentru ca masina mea de spalat nu are temperatura de 50 grade? la mine ori spal la 40 ori ...... Citiți mai mult

Elena
-,

trebuie sa va marturisesc ca pana la primirea acestor nuci de sapun ,eram sceptica cu privire la folosirea lor ca si detergent.Acum insa ,sunt foarte multumita de ele ,si le recomand cu incredere celor care se gandesc sa le foloseasca.Multumesc si firmei pt. operativitatea cu care au trmis coletul.PS.recomand cu drag sa folositi si deodorantul cu piatra de ...... Citiți mai mult

Gabriela Florea
-,

Nucile de sapun si inalbitorul sunt excelente spala bine si sosetele. Insa nu sunt deloc multtumita de sapunul de marsilia miroase a gaz; nu ma incument sa spal hainele lui bebe cand spal cu mana; sapunul bunicii miroase bine in comparatie cu asta. ... Citiți mai mult

Claudia Stroe
-,

Sunt foarte multumita de produsul,, nuci de sapun ,, doar ca pentru rufele albe trebuie atentie,saculetul cu nuci lasa o urma colorata insa daca se adauga produsul de albire (bicarbonatul de sodiu) rufele se curata mai bine si nu se coloreaza. ... Citiți mai mult

nina
-,

suuuuuuuuuper bune aceste nuci de sapun.Le-am recomandat tuturor cunostinteor mele aceste nuci.Am avut dubii inainte de a le achiziotna,dar acum nu m-as mai desparti de ele. ... Citiți mai mult

Sanda
-,