Nici un produs
Valorile includ TVA
Vă rugăm să nu acceptați recepționarea coletelor deteriorate de la curier fără precizarea într-un proces verbal a situației prezentate. Fără acest proces verbal nu putem trage la răspunde curierul pentru starea în care coletul ajunge la dvs.
Toate reclamațiile referitoare la lipsuri din colet, respectiv facturare greșită, vă rugăm să le efectuați în termen maxim de 3 zile de la recepționarea comenzii, la numărul de telefon 0720 530 224 sau la adresa de contact electronic a societății, contact[at]nucidesapun.ro, precizate și la secțiunea Contact. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru reclamațiile primite peste această perioadă.
Conditii de returnare a produselor
Aveti la dispozitie, conform legii, 14 zile pentru a anula achizitiile on-line. Comanda poate fi anulata fara nici un motiv.
Pentru a beneficia de acest drept, va rugam sa ne anuntati decizia dumneavoastra prin email si sa ne trimiteti produsele inapoi prin posta sau curier la adresa: str. Theodor Aman nr. 28. Banii ii veti primi in cel mult 14 zile din momentul in care primim produsele.
Va rugam sa verificati daca produsul pe care doriti sa il returnati nu se incadreaza in exceptiile de returnare prevazute mai jos.
OUG nr. 34/2014 -drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative
ARTICOLUL 16 Exceptari de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:
a) contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
f) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g) furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care profesionistul nu le poate controla;
h) contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i) furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
j) furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
k) contractele incheiate in cadrul unei licitatii;
l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decat cel rezidential, transport de marfuri, inchiriere de masini, catering sau serviciile privind activitatile de agrement, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;
m) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.
Pentru a ne anunța în scris despre intenția dvs de a returna produsele comandate vă rugăm să utilizați formularul din pagina de Contact
Producători
Nucile de sapun si inalbitorul sunt excelente spala bine si sosetele. Insa nu sunt deloc multtumita de sapunul de marsilia miroase a gaz; nu ma incument sa spal hainele lui bebe cand spal cu mana; sapunul bunicii miroase bine in comparatie cu asta. ... Citiți mai mult
Claudia Stroe
-,
Sunt foarte multumita de produsul,, nuci de sapun ,, doar ca pentru rufele albe trebuie atentie,saculetul cu nuci lasa o urma colorata insa daca se adauga produsul de albire (bicarbonatul de sodiu) rufele se curata mai bine si nu se coloreaza. ... Citiți mai mult
nina
-,
Buna ziua,in urma cu cateva saptamani am facut o comanda mai consistenta de pe site-ul dumneavoastra si as dori sa imi exprim parerea despre produsele achizitionate si folosite pana acum:- nuci de sapun: am spalat pana acum o singura data cu ele si sunt multumita, hainele s-au spalat bine - sapun bio santal - sunt multumita de el, curata bine pielea ...... Citiți mai mult
Lioness
-,
Anul acesta in luna mai s-a scurs un an de cand am cumparat si folosit Nucile de sapun care sunt grozave .Spala bine ,rufele miros a proaspat .Apoi am prins curaj si am comandat si alte produse ca de pilda sampon pentru par uscat ,gel de baie ,un detergent pentru suprafete ,ulei esential ,detergenti de vase .Toate imi satisfac cerintele ,adica spala bine .O remarca ...... Citiți mai mult
Gina
-,
Deși nici mie nu mi se pare profesional faptul că folosesc ziare la ambalare (și mi-ar plăcea ca acestea să fie măcar tocate – ca să nu pară „reclamă” la ziarele/revistele respective – sau, în cel mai bun caz, să folosească ceva deja prelucrat prin reciclare), trebuie să recunosc că apreciez respectul față de natură și resursele ei (care până la urmă este și în avantajul ...... Citiți mai mult
Anonim
-,